Imate neko pitanje za nas? Ovdje možete pronaći puno odgovora!

Nadamo se da ćete naći odgovor i na Vaše pitanje. Ipak, ako niste pronašli traženi odgovor, pišite nam na - potrudit ćemo se odgovoriti Vam u najkraćem mogućem roku.

Čemu služi dueat.hr?

Web i mobilni servis dueat.hr omogućava jednostavno i zabavno naručivanje hrane iz velikog broja restorana u Dubrovniku. Odlična ponuda jela i pregledni jelovnici - sve na jednom mjestu.

Kako naručiti hranu?

Dueat.hr funkcionira vrlo jednostavno, samo slijedite ove korak-po-korak upute i krenite u naručivanje.

dueat

Izaberite restoran

dueat

Odaberite hranu i piće jednim klikom

dueat

Pričekajte dostavljača da vas nazove!

Kako ću znati da je restoran primio moju narudžbu?

Nakon što ste naručili hranu vaša narudžba se trenutno šalje restoranu. Restoran će potvrditi narudžbu u najkraćem roku (na web stranici/aplikaciji i e-mailom) s vremenom dostave koja je bila u trenutku naručivanja.

Postoji li minimalna narudžba?

Da, svaki restoran određuje iznos minimalne narudžbe.

Koliko traje dostava hrane?

U svakom trenutku restoran ima tri vrijednosti dostave. Restorani sami određuju iznose i mijenjaju statuse na uređajima za narudžbe te vrijeme dostave.

30 min

45 min ŽUTA (mala gužva)

60 min CRVENA (gužva)

Što ako želim otkazati svoju narudžbu?

Svaki restoran ima određene vrijednosti koliko će dostava trajati, te na temelju njihove ponude i očekivanog vremena dostave odlučujete hoćete li naručiti. Ako ste naručili, a ubrzo se ipak predomislili, svoju narudžbu otkažete putem telefona koji je naveden za svaki restoran.

Koji je način plaćanja narudžbe?

Naručena jela plaćate u gotovini dostavljaču, isto kao i kod narudžbe telefonom.

Mogu li naručivati s dvije različite adrese?

Da! S vašim accountom (profilom) možete naručivati s jedne, dvije ili više adresa (npr. od doma, s posla,..). Adrese upišete jednom u vrlo jednostavnu formu. Uz svaku adresu možete upisati i kratki opis kako bi olakšali dostavljaču. Adrese se spremaju u padajući izbornik adresa za Vaš account. Sljedeći put kad naručujete, samo izaberete željenu adresu.

Je li potrebno potvrditi broj?

Svaki broj koji se prvi put upiše mora se jednom potvrditi kodom koji dobijete u SMS-u ili telefonskim automatom. Potvrdom broja korisnik je siguran da nije pogriješio pri unosu, a dostavljač ima točan broj koji će nazvati prilikom isporuke. Na ovaj način se mogućnost grešaka u komunikaciji svodi na minimum.

Mogu li koristiti fiksnu telefonsku liniju (kućni telefon)?

Naravno. Za potvrdu kućnog broja dobit ćete poziv automata koji će izdiktirat kod koji morate upisati samo prvi put.

Mogu li spremiti više brojeva mobitela/telefona?

Da! Brojevi mobitela, kao i adrese nakon prvog upisa spremaju se u padajući izbornik.

Mogu li promijeniti svoje kontakt podatke i lozinku?

Da! Nakon prijave u postavkama Vašeg korisničkog računa možete urediti svoje kontakt podatke.